poniedziałek, 15 lutego 2016

Jak spędzać wolny czas?

 W zabieganym życiu bardzo trudno jest znaleźć wolny czas. Jednak kiedy mamy już wolną chwile chcemy ją spędzić jak najlepiej. Każdy z nas ma inne zainteresowania, więc od Ciebie zależy jak spędzisz swój wolny dzień. Chciałabym przedstawić kilka moich propozycji. 

Wypoczynek dzielimy na bierny i czynny. Wypoczynkiem biernym nazywamy taki, podczas którego nie wykonujemy wysiłku fizycznego. Czynny wypoczynek to ruch relaksu. O wiele zdrowszym jest aktywny odpoczynek i to jego bardziej polecam. 

1. Spacer


  Potrafi świetnie zrelaksować. Zapomnisz o problemach w domu, pracy. Nie musisz iść sama. Siostra, przyjaciółka/przyjaciel czy też chłopak/dziewczyna to świetne towarzystwo do takiego typu wypoczynku. Nie przejmuj się, że na dworze jest zimno i wieje wiatr. Nie myśl, że dopadnie Cię zaraz choroba, ale że się zahartujesz. Możesz również pobiegać - wówczas nie tylko poprawisz sobie humor, ale również sylwetkę.


2. Jazda na rowerze, rolkach, deskorolce



  Nie trzeba perfekcyjnie jeździć na rolkach, desce, aby przy tym wypocząć!


3. Gry zespołowe










                                                                                       
Chyba nie ma takiej osoby, która nie lubi spędzać czasu ze znajomymi.

4. Czytanie


Ten dzień możemy spędzić w cichej, zacisznej bibliotece lub w domu, przy ciepłym kakao i ciasteczkach. Książki wspaniale kształtują naszą wyobraźnię i przenoszą w zupełnie inny świat.

5. Oglądanie filmów, gra na komputerze/telefonie




 Po bardzo ciężkim dniu polecam taki odpoczynek. Co prawda nie jest on najzdrowszy... TAK WIEM ZANUDZAM!

5. Fotografia 


 Ja osobiście w wolnym czasie (i nie tylko) uwielbiam robić zdjęcia. Niekoniecznie sobie, ale tym pięknym obiektom wokół mnie lub przyrodzie.

7. Taniec


W domu, na powietrzu, niekoniecznie profesjonalnie! Uwielbiam dzikie "densy"

  Mam nadzieję, że skorzystacie z tych pomysłów oraz napiszecie swoje własne!

Pozdrawiam :*

21 komentarzy:

  1. Ja bym chciała mieć więcej tego czasu :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynam ferie na pewno skorzystam z pomysłów, świetny post! :)

    Dopiero zaczynam, zapraszam do mnie. :)
    blackminniee.blogspot.com
    Byłoby mi miło gdybyś zostawiła swoją opinie w komentarzu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za rady, teraz mam dużo wolnego czasu, bo mam ferie:)

    Mój blog - whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko lubie oprócz czytania xd no chyba, ze na interesujący mnie temat :3
    ja dzisiaj na zdjęcia :3
    zapraszam

    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytam książek :D chyba ze cos nie wiem . ciekawego..

    może wspólna obserwacja? ja już obserwuję jako Olga P :)
    pozdrawiam :* :)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubie spacerki, ksiązki, muzykę i rower. No i czasmi sobie przed lustrem lubie potanczyc haha

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Uwielbiam spacery, rolkii i książki ♥ :D

    http://gellabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rolki to najlepsza rzecz na spędzenie wolnego czasu :)

    Zapraszam na konkurs!

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spacery najlepsze na nudę! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym się nauczyć jeździć na wrotkach i w ogóle je sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Tylko nie mogę znaleźć tych idealnych...

      Usuń