sobota, 19 grudnia 2015

CHRISTMAS TAG 2015

Hej! Niedługo Wigilia więc nadszedł czas na  CHRISTMAS TAG 2015. Odpowiem na kilka pytań związanych oczywiście ze świętami! Nie mogę już się doczekać czwartku!

1. Wolisz w święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać?

Do południa oczywiście w piżamie, ale na kolację oczywiście elegancko. W drugi dzień świąt zazwyczaj gdzieś jedziemy (do rodziny) więc też stawiam na elegancję. 

 
2. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był?


 Ech... Nie łatwe pytanie. Staram się obdarowywać wszystkich prezentami. Oczywiście nie zawsze wszystkie są kupione, robię niektóre sama. Uwielbiam ten zaciesz ta twarzy innych osób, gdy daję im prezent! Jednak myślę, że była by to moja siostra. 


3. Czy prezenty otwierasz rano czy wieczorem w Wigilię? 

 Zawsze wieczorem w Wigilię, jednak nie zawsze wytrzymałam, aby otworzyć je po kolacji :D


 4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika?
  
Nie, nigdy nie robiłam, ale uwielbiam ozdabiać pierniczki lukrem!

 
5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? 

Oglądam seriale, filmy świąteczne, spędzam czas z najbliższymi. 


 6. Ulubiona świąteczna potrawa? 

Zawsze i wszędzie pierogi <3 


 7. Twój ulubiony film świąteczny? 

Oczywiście, że "Kevin sam w domu"


8. Makowiec czy sernik?  
 
 Zdecydowanie sernik. Nie przepadam za makowcem. NIGDY go nie jem.


 9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana?
 
 Robię to co roku... No prawie, bo nie zawsze jest śnieg. Kiedyś udało mi się ulepić większego ode mnie. Ozdabiałam go na wszystkie możliwe ozdoby. Nawet oddałam mu swoje rękawiczki. Do tej pory nie wiem co się z nimi stało!


10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt?  

Wigilia. Dlaczego? Bo właśnie wtedy najwięcej czasu spędzam z rodziną. Dzielenie się opłatkiem (nie lubię), jedzenie, otwieranie prezentów zawsze sprawiało mi wiele radości! 


 11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe?





Zawsze byłam za kolorowymi. Choinka w naszym domu miała wszystkie kolory na świecie. Teraz, coraz bardziej podobają mi się białe. Choinki podobają mi się raczej takie "spokojne". Biało-czerwone, biało-niebieskie, cudo <3. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie ona właśnie tak wyglądała! 


Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz